Diskuse

Pan Quido

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J36a21r56a 74R71a91n52k

15. 12. 2015 2:39

:-)Diky.....neznala jsem, jdu googlovat. Satira jakoby u nas byla zakazana jeste od komancu, nenachazim novou a dej na Hrade je tristni....

1 0
možnosti

Jojo, Quido je dobrý, rád si jeho klipy pouštím. Jinak vám drží palce. Politického dorostu se naší straně (ODS) poněkud nedostává, snad to dokážeme změnit. Píše skalní ódéesák původem z velkoměsta Chrudimě. Kdysi jsem nadšeně vstoupil do ODS už těsně po maturitě, to byl ještě předsedou Klaus. Teď se společně s ostatními pokoušíme pro ODS najít novou roli po Velké protikorupční Babišově revoluci. Doufám, že nám v našich řadách budete nápomocen.

1 0
možnosti
Foto

J76a46n 58B12o88s87t94l

15. 12. 2015 9:25

Když byl Václav Klaus předsedou, tak jsem byl moc malý, abych si to pamatoval. Ale co si ho pamatuji jako prezidenta, zdál se mi po panu Havlovi jako skvělý prezident, působil na mě velice sympaticky a vzdělaně. Pan Topolánek na mě zase působil jako velice energický a charismatický člověk, který se nebojí jít za svým. O Petru Nečasovi se moc zmiňovat nechci, no a naše současné vedení je pro mě jakousi inspirací do politiky. Jinak děkuji moc, budu se snažit a dělat, jak nejlépe budu umět. :-)

0 0
možnosti
RH

Když už se Zlatý slavík stal letos soutěží o politicky angažovanou píseň, tak jsem se rozhodl, že pro Quida budu příští ročník hlasovat. :-)

3 0
možnosti
Foto

J77a34n 68B41o14s24t97l

14. 12. 2015 20:22

Tak to jsme dva. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 534x
Konzervativec, CEO&Creative Director, herní vývojář

Seznam rubrik